Mixtum

Prvním krokem k vytvoření úspěšné marketingové strategie je poznat prostředí, ve kterém máme fungovat a navrhnout takové postupy, které zajistí naše přežití a dlouhodobou prosperitu. Podnikovou strategii musíme budovat především na základě marketingových informací.
Pro úspěšné přežití v tržním prostředí musíme znát obchodní příležitosti, hrozby, slabé a silné stránky. Marketingová strategie definuje cíle a principy fungování obchodně – marketingových činností směřujících k dosažení těchto cílů.

Tvoříme marketingové strategie pro společnosti i pro samostatné projekty:

  • Vize
  • Klíčové hodnoty
  • Marketingový plán
  • Marketingový mix
  • Marketingová komunikace
  • Cílové trhy
  • Positioning
  • Rozpočet

Zpracujeme marketingový audit společnosti:

  • Cílové trhy
  • Positioning
  • Rozpočet
  • Audit marketingové strategie
  • Vizuální audit (audit marketingových materiálů)
  • Web audit
  • Media audit
  • Audit vnímání ze strany obchodních partnerů. Konkurence
  • Interní audit