Prvním krokem k vytvoření úspěšné marketingové strategie je poznat prostředí, ve kterém máme fungovat a navrhnout takové postupy, které zajistí naše přežití a dlouhodobou prosperitu. Podnikovou strategii musíme budovat především na základě marketingových informací.
Pro úspěšné přežití v tržním prostředí musíme znát obchodní příležitosti, hrozby, slabé a silné stránky. Marketingová strategie definuje cíle a principy fungování obchodně – marketingových činností směřujících k dosažení těchto cílů.
Tvoříme marketingové strategie pro společnosti i pro samostatné projekty:
- Vize
- Klíčové hodnoty
- Marketingový plán
- Marketingový mix
- Marketingová komunikace
- Cílové trhy
- Positioning
- Rozpočet
Zpracujeme marketingový audit společnosti:
- Cílové trhy
- Positioning
- Rozpočet
- Audit marketingové strategie
- Vizuální audit (audit marketingových materiálů)
- Web audit
- Media audit
- Audit vnímání ze strany obchodních partnerů. Konkurence
- Interní audit